Ambulante zorg

Ambulante zorg oftewel individuele begeleiding is een begeleidingsvorm in of vanuit de thuissituatie
Zo kan je hulp nodig hebben bij persoonlijke verzorging, dagbesteding, werk, studie, financien, relaties, vrienden etc.

Begeleid wonen

Wij bieden kleinschalige zorg in een rustige omgeving aan mensen aan, die prima zelfstandig kunnen wonen, maar bij een aantal zaken wat extra hulp nodig hebben. Binnenshuis wordt gezorgd voor structuur, regelmaat, nabijheid en veiligheid. Wij begeleiden je bij de dagelijkse gang van zaken in en om het huis. Zo koken we samen, doen we de boodschappen en het huishouden. Zo sta je er niet alleen voor en helpen wij je ook bij moeilijke situaties zoals gesprekken met familie, huisgenoten, werkgevers of instanties.

Dagbesteding

Om enige regelmaat in je leven te hebben is het erg belangrijk om een dagbesteding te hebben. Dit kan school, werk, activiteiten bij een buurthuis, zorgboerderij of iets anders zijn. We gaan kijken wat jij leuk vindt om te doen. Waar ligt je interesse? Wij helpen je hierbij.