Leefgebieden

Wij begeleiden en ondersteunen jou voor een plek in onze samenleving. We gaan uit van de volgende leefgebieden:
– huisvesting
– psychische en lichamelijke gezondheid
– dagbesteding
– sociaal functioneren
– maatschappelijke participatie
– financiën
– huiselijke relaties
– ADL
– vrije tijd
– verslaving
– justitie

Klachten

Ben je ergens niet tevreden over of heb je een klacht, laat het ons dan zo spoedig mogelijk weten. Wij werken heel graag samen aan een oplossing. Voor opmerkingen of klachten kun je ons bereiken op het e-mailadres: dominique@happyfaces.nl

Onafhankelijke klachtencommissie
Je kunt je met een klacht ook rechtstreeks richten tot Klachtenportaal Zorg. Dit is een onafhankelijke klachtenbemiddeling.

www.klachtenportaalzorg.nl

Clientenraad

Wij betrekken jou bij ons beleid. Je kan meedenken, meepraten en meebeslissen in de cliëntenraad.
Onder begeleiding van een begeleider, overlegt de cliëntenraad over onderwerpen die voor cliënten belangrijk zijn. Door met elkaar samen te werken ontstaat er een beter en completer zorgaanbod.

E-mailadres: clientenraad@happyfaces.nl

Vertrouwenspersoon

Soms gaat er iets niet goed en ben je niet tevreden. Je kan daar misschien over praten met je begeleider of met een vertrouwd persoon uit je directe omgeving. Maar wanneer je dit lastig vindt of wanneer juist met een onafhankelijk persoon wil praten kun je hulp vragen aan een cliëntvertrouwenspersoon.
Een cliëntvertrouwenspersoon helpt je bij het zoeken naar oplossingen en gaat vertrouwelijk om met jouw vragen en problemen. De cliëntvertrouwenspersoon is onafhankelijk, onpartijdig en werkt oplossingsgericht.

Happy Faces heeft een onafhankelijke cliëntvertrouwenspersoon.