Onze missie

Wij willen je respect en vertrouwen geven en je begeleiden naar een volwaardig en zo zelfstandig mogelijk leven. Bij ons staat vertrouwen en een persoonlijke aanpak centraal in onze begeleiding. Wij zijn kleinschalig, laagdrempelig en willen je een veilig thuis, plek geven, zodat je voor jezelf rust en regelmaat vindt. Wij stimuleren je om de regie over eigen leven te voeren en te werken aan je eigen verantwoordelijkheid.Zo kan je zelf straks keuzes maken en deelnamen aan de maatschappij in werk, activiteiten en vrijetijdsbesteding.

Onze visie

Ieder mens is uniek met eigen behoeften, verwachtingen en dromen. We kijken niet naar wat je niet kan, maar wel naar wat je wel kan en stimuleren dit. Jouw wens staat voorop en jij staat centraal. Wij bieden individuele aandacht om je doelen te behalen. Respect, eigenheid, talent, persoonlijke aandacht, vertrouwen, verbinding en betrokkenheid zijn kernwaarden in onze werkwijze. Wij willen dat je je veilig, goed, prettig en gelukkig voelt bij ons en dat je vanuit die basis zelf richting kan geven aan je leven.

Ons team

Ons team bestaat uit liefdevolle, enthousiaste professionals die zeer betrokken zijn bij hun cliƫnten. Zij zijn geschoold op MBO, HBO en WO niveau. Tevens werken wij met ervaringsdeskundigen, vrijwilligers en stagiaires.

Onze Vestigingen

Gorssel